8 jan

Een groeiende naamsbekendheid en meer omzet?

Sta je op het punt te gaan adverteren op LinkedIn? Het is verstandig daar van te voren goed over na te denken. En dan bedoelen we niet of je het moet doen, maar wel hoe het te doen. Je kunt je natuurlijk richten op je directe, al bestaande netwerk. In feite de mensen met wie je al contact hebt. Vind je het daarentegen erg belangrijk progressie te maken met je bedrijf? Waarom dan niet een grotere groep mensen aanspreken? Met een goed doordachte advertentiecampagne boor je misschien wel doelgroepen aan, die je nu nog niet voor mogelijk houdt. Gesponsorde content wordt vaak ingezet, net als LinkedIn leadadvertenties. Ben je op zoek naar gegevens van bestaande of nieuwe gebruikers dan kun je ze vragen een contactformulier in te vullen. Dat formulier kun je geïntegreerd aanbieden. Targetten kan onder meer op bedrijfsgrootte, functietitel en vakgebied.

Marketing via Facebook

Met Facebook marketing kun je bereiken dat je echt goed onder de aandacht komt van jouw specifieke doelgroep. Daarbij is het mogelijk te filteren op locatie, man / vrouw, leeftijdscategorie et cetera. Voor de mensen die jouw pagina geliked hebben, ben je natuurlijk al te zien. Maar buiten die kring bevinden zich nog veel meer potentiële relaties. Via advertenties kom je in aanraking met die nieuwe bedrijven of gebruikers.

Hoe zo’n ad er het best uit kan zien, waar en wanneer je die het slimst post en hoe vaak je dit herhaalt: het is allemaal niet in algemene zin te zeggen. Een en ander is van veel zaken afhankelijk. Wat voor bedrijf run je? Op wie richt je je? Wat is het imago dat je wilt overbrengen? Wat verwacht je van klanten / gebruikers? Your Business Online brainstormt graag met jou over een mooie advertentiecampagne op Facebook. Wij zijn op de hoogte van alle mogelijkheden én de nieuwste trends. Ook hebben we directe lijnen met Facebook.

https://www.yourbusinessonline.nl